Vil du ha flere kunder som fullfører kjøpet i nettbutikken din?

Mange har fått mindre kjøpekraft, det er viktigere enn noen gang å sørge for at kundene som kommer inn i nettbutikken din fullfører kjøpet. Se webinaret om akkurat dette temaet.

Hvordan få flere kunder til å fullføre kjøpet i nettbutikken din?

I dette webinaret får du konkrete tips til hvordan nettbutikker skal sikre at besøkende ender opp med et kjøp, og hvordan du skal sørge for at det ikke stopper når kundene kommer til kassen.

Program

1. Gi kundene dine det de vil ha knyttet til levering og retur! 
Forbrukerinnsikt fra Posten Bring. Kjersti Tunheim Pedersen, ansvarlig for Bring Research, PostenBring. 

2. Enkle grep ga netthandelssuksess 
Våre beste tips for å lykkes med å øke omsetningen i nettbutikken. Kelvin Raymond, Head of online Retail, Hyttetorget.no.

3. Beste praksis i check-out 
Slik kan Posten Bring bidra til å sikre at kundene dine ikke avbryter kjøpet i check-out. Mina Bergan, Digital forretningsutvikler Posten Bring.

 

Se webinaret her

Om foredragsholderne

Kjersti Thunheim Pedersen

Kjersti har jobbet med netthandel i Posten Bring AS de siste 15 årene. Hun er ansvarlig for Bring Research, skandinaviske forbrukerundersøkelser knyttet til handel av fysiske varer på nett. Hun har spesielt fokus og interesse for forbrukerens kjøpsopplevelse knyttet til levering, retur og bærekraft.

Kelvin Raymond

Da Hyttetorget lanserte ny nettbutikk, fikk de gode råd fra checkout-teamet i Posten Bring. Det har gjort at nettsalget har mer enn doblet seg – og nå satser de stort på netthandel. Kelvin skal tar dere gjennom hvordan Hyttetorget tok med seg rådene og gjorde nettbutikken enkel for kundene sine. 

Mina Bergan

Mina jobber som digital forretningsutvikler i Team Checkout-løsninger, i Posten Bring. Hun brenner for å skape løsninger som gjør det enklere å drive nettbutikk, og har hatt en sentral rolle i teamets satsing i plugin-markedet. Mina setter kundeverdi høyt, og arbeider for at Posten Brings tilbud av checkout-løsninger skal møte reelle kundebehov - enten det er gjennom plugins eller fleksible API`er.

Kjersti Pedersen.jpg
Kjersti Pedersen
bring_hyttetorget-3[26668].jpg
Kelvin Raymond
Mina Bergan Digital forretningsutvikler PostenBring.jpg
Mina Bergan