Endring eller feil på faktura
Er det feil på fakturaen din finner du kontaktinformasjon på fakturaen.
Endring av betalingsfristen
Vi endrer normalt ikke betalingsfrister. Eneste unntak er dersom det er fremsatt reklamasjon. Les mer om våre generelle betalingsbetingelser.
Kopi av faktura
Du finner kopi av alle dine faktura fra Posten- og Bring-selskaper i Norge (unntak: «Express & Courier) i Mybring. Her ser du også status på faktura (åpen eller lukket), forfallsdato og så videre. I tillegg ligger faktura for post og reklame også i Min Post.
Mottatt purring på faktura
Har du mottatt en feil purring, vennligst ta kontakt med oss så raskt som mulig. Kontaktinformasjonen er oppgitt på purringen. Er purringen korrekt, vennligst benytt betalingsinformasjonen oppgitt på purringen. Ikke originalfakturaen.
Kreditering av faktura
Vanligvis utsteder vi en kreditnota. Om kreditert faktura allerede er innbetalt, legger vi beløpet på reskontro. Ønsker du en utbetaling, ta kontakt med din kontaktperson.
Ønsker samlefaktura
Ønsker du å få samlefaktura, ta kontakt med din kontaktperson.
eFaktura
Bring tilbyr følgende fakturakanaler på alle tjenester:
- Peppol Bis Billing 3.0 (tidligere EHF 3.0) – eFaktura via aksesspunkt
- Digipost - Faktura på PDF i Digipost. Bruker din virksomhet Digipost eller registrer konto der, kan du motta faktura fra oss digitalt (i PDF), med mulighet til epost-varsling.
- Epost - Faktura på PDF via epost
- EDI (1 til 1 oppkobling) på transportformat – tilbys på transportrelaterte tjenester
Kopi av alle faktura og kreditnota finner du i Mybring.
Autogiro
Vi tilbyr dessverre ikke autogiro.
Kontoutskrift
Du kan bestille kontoutskrifter for post og reklame i Min Post. Dette kan også gjøres via Mybring.
Regnskapsfører
Brings regnskapsfører er Azets.