Reklame og kommunikasjon
Et reklamestunt for våre kunder
Vi er ingenting uten kundene våre, lykkes de, lykkes vi. Derfor valgte vi i høst å gi bort 16 helsides annonseplasser i Dagens Næringsliv til våre kunder.
Reklame og kommunikasjon
Felleskjøpet setter ned poten
Felleskjøpet og Fæbrik utviklet et mønster for hundedekken, slik at folk kunne sy skikkelig bra hundedekken selv.
Reklame og kommunikasjon
Hva er det med DM?: Digitale kundeaviser – yay or nay?
Hvordan har overgangen til digitale flater egentlig gått og hva er det som gjør digitale kundeaviser til en effektiv flate som kan trigge direkte salg? Det svarer Sindre Johansen fra PHD og Jon-Erling Austvik-Helgesen fra Wavemaker på.
Innovasjon og barekraft
Hva tenker folket om Posten og Bring?
Resultatene fra Ipsos Profilundersøkelse er klare – Både Posten og Bring rykker opp fra fjorårets plasseringer.
Innovasjon og barekraft
Nye, tyngre elektriske kjøretøy på vei
Som medeier i BB Transport har Bring sikret en intensjonsavtale med Scania om hele 54 nye elektriske lastebiler – et stort steg i arbeidet med omstillingen fra fossile til elektriske kjøretøy.
Reklame og kommunikasjon
Hva er det med DM?: Konkretisering av målgruppen – nøkkelen til suksess?
Sett deg ned med Kristoffer Solberg fra OMD og Ingrid Helene Skjerve fra Dentsu X for å diskutere et av de viktigste temaene innenfor markedsføring: hvordan nå målgruppen?
Reklame og kommunikasjon
Hva er det med DM?: Kan det faktisk bygge merkevare?
Bli med inn i studio når Mads Rikter-Svendsen og Pelle Stensson slår av en prat om DM som merkevarebygger.
Innovasjon og barekraft
L'Oréal og Bring: Akselererer overgangen til biodiesel-lastebiler
Les mer om hvordan L'Oréal i samarbeid med Bring har redusert CO2-utslippet fra sine leveranser i Norden.
Innovasjon og barekraft
Høydepunkter fra webinaret om klimarapportering
Her finner du en skriftlig oppsummering av høydepunktene fra webinaret om klimarapportering.
Innovasjon og barekraft
Uten klimarapportering er du ute av spillet
Vi har tatt en prat med Johs Olsen. Les hvordan de jobber med klimarapportering for å holde seg relevante, og sikre en mer bærekraftig fremtid for virksomheten.
Reklame og kommunikasjon
Den ukjente miljøsynderen
Hvordan gjøre nordmenn oppmerksom på miljøutfordringen knyttet til bruk levende lys.
Ehandel og logistikk
Ny priskalkulator
Nå har vi lansert en ny priskalkulator som gjør det lettere å bergene prisen for dine sendinger.
Reklame og kommunikasjon
DM-Mesterskapet sesong 2
Nok en gang har vi invitert ivrige DM-entusiaster til å bli med på spennende konkurranser for å konkurrere om den gylne postkasse.
Reklame og kommunikasjon
Hva er symbolet på mangfold?
Hvordan lage en statuett - som symboliserer mangfold?
Innovasjon og barekraft
Key takeaways fra Arendalsuka
Få med deg litt av hva som ble tatt opp og diskutert under Arendalsuka 2024.
Innovasjon og barekraft
Posten Bring x Pride - viktig å være en del av
Posten Bring leverer med solthet. Les mer om hvorfor Pride er så viktig for oss.
Reklame og kommunikasjon
En DM for DM om DM, med hyllest til gode DMs gjennom tidene
I 10 år har Brings DM-pris løftet fram det beste av norske DM-jobber. Det må jo selvfølgelig markeres.
Innovasjon og barekraft
Logistikksenteret i Vestfold er nå vår nest største terminal
Vi har doblet plassen og tatt i bruk teknologi som aldri før har blitt benyttet i Norge. Nå kan vi håndtere dobbelt så mange pakker i løpet av en time.
Reklame og kommunikasjon
Denne DM’en er det bare å brenne!
En brennaktuell DM fra Maxbo
Innovasjon og barekraft
Ny ladestasjon for tyngre kjøretøy i Nord-Norge
Posten Bring etablerer nye ladestasjoner og utvider ladenettverket for tyngre el-kjøretøy.
Reklame og kommunikasjon
Tredjepartscookies: Hva vi har brukt dem til, og hva vi kan gjøre nå?
Digital målretting har allerede endret seg mye de siste årene, men hva skjer når den siste store aktøren også faser ut tredjepartscookies?
Reklame og kommunikasjon
The Pop-Up Bag
Avinor, en unik shoppingdestinasjon – allerede før takeoff
Ehandel og logistikk
Pakkeboks nummer 6000
Posten Bring har nå satt ut pakkeboks på sted nr 2000. Nå har vi over 6000 pakkebokser.
Reklame og kommunikasjon
Velkommen til Nordnesbakken 4
Hvordan revitalisere en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et “hjem nummer to” for hele Bergens befolkning?
Reklame og kommunikasjon
Brillefine og kreative DM-ideer fra studentene
Se hvordan studenter fra Fagskolen Kristiania løste oppgaven om å lage en DM på vegne av Blindeforbundet.
Reklame og kommunikasjon
Settepotet stakk av med seieren for Brings DM-pris
Brings DM-pris går i år til et team som tok poteten til nye høyder. Les mer om vinnerkampanjen
Innovasjon og barekraft
Bærekraft gjort klokt skaper verdier på alle plan
År etter år klarer vi i Posten Bring å redusere klimagassutslippene våre. Hør mer om arbeidet som ligger bak fra Adrian Falck, spesialrådgiver i klima og miljø
Innovasjon og barekraft
Ny bærekraftsmåling - Bring får andreplass i bransjen
Resultatene fra Sustainable Brand Index 2024 viser at Bring beholder sin posisjon som en av de beste i bransjen på bærekraft.
Ehandel og logistikk
Slik sikrer Posten Bring at pakkene dine kommer frem
Har du dårlig kvalitet, risikerer du å miste kunder. Dette er hvordan vi i Posten Bring sikrer at dine varer kommer frem.
Reklame og kommunikasjon
Førstehjelp for eksilbergensere
En pakke med innhold som hjelper deg å finne tilbake til din indre bergenser.
Reklame og kommunikasjon
Navnelapper
Er det mulig å få nordmenn til å plassere logoen vår i klærne deres? Ja, for FINN er det visst det.
Reklame og kommunikasjon
Nytt år, ny Gullblyanten, ny Brings DM-pris
I år, som i fjor, har Bring samlet alle jobbene fra Kreativt Forum på ett sted – i en grønn blekke med hele 313 arbeider fra 2023.
Innovasjon og barekraft
Posten Bring inngår samarbeid med Statens Vegvesen
I november underskrev Posten Bring AS og Statens Vegvesen en samarbeidsavtale der formålet er å bekjempe arbeidslivskriminalitet og samtidig bidra til anstendige arbeidsvilkår i transportbransjen.
Innovasjon og barekraft
Har mørketid fire måneder i året – nå blir Bring på Svalbard selvforsynt med strøm i sommerhalvåret
– Mange er ikke klar over at vi har like mange soltimer her i Longyearbyen som i Oslo, sier daglig leder Olaf Ervik i Bring Cargo Svalbard AS og sikter til midnattssolen.
Reklame og kommunikasjon
Webinar - Tøffe tider krever smarte valg
Leverer tradisjonelle kanaler og DM fortsatt?
Reklame og kommunikasjon
Dent hyller hverdagsheltene
Dent pastiller er en følgesvenn og en lovlig belønning i hverdagen. For å fortjene en slik belønning trenger ikke gjøremålet være så stort.
Innovasjon og barekraft
Posten Bring lader opp for fremtiden: Nasjonal satsing på tunge elektriske kjøretøy
Konsernsjef Tone Wille kan endelig avsløre konsernets nye storsatsing. I løpet av vinteren skal første fase i en ny nasjonal ladeinfrastruktur for tunge elektriske kjøretøy bygges opp.
Reklame og kommunikasjon
En tilfeldig pølse i brevpapir, takk!
Folk lot seg fenge og tok både budskap og de litt kjipe skivene med servelatpølse på strak arm, selv om noen ble litt skuffet også.
Ehandel og logistikk
En suksesshistorie fra vakre Dalsbygd
Siden 1947 har Brødrene Dale AS vært en hjørnesteinsbedrift i Dalsbygd, på Søre Sunnmøre. Familiebedriften har etablert seg som ledende innen produksjon av vinduer og dører for landbruket, til tross for en ukonvensjonell beliggenhet.
Innovasjon og barekraft
Bring tester AI i ny kampanje
Brings nye profilkampanje i Norge er lansert der bedrifter selv kan generere sin egen reklamefilm – ved hjelp av AI-teknologi.
Ehandel og logistikk
Advarer bedrifter mot svindel: – Det kan ta flere måneder før du oppdager det
Få ekspertens råd til hvordan du kan beskytte bedriften din mot nettsvindel. Lær hvordan du avslører og forebygger svindel, og styrker sikkerheten.
Innovasjon og barekraft
Leverer elektrisk til halve Norges befolkning
Nå får 2,7 millioner innbyggere i Norge levert post og pakker med elkjøretøy. Det betyr at halvparten av landets befolkning, fra Kristiansand i sør til Longyearbyen i nord, får post og pakker levert helelektrisk.
Reklame og kommunikasjon
DM-Mesterskapet - Norges første DM-reality
Bring lanserer Norges første DM-reality
Reklame og kommunikasjon
Julebrus "Kaffekopp"
10 dedikerte fans fikk hver sin helt unike julebrus-kopp i posten.
Reklame og kommunikasjon
Loyal Tees
Nesten 10 år etter at Kaizers Orchestra la opp som band ønsket de å gjøre et comeback.
Innovasjon og barekraft
Slik holder det 86 år gamle selskapet liv i bygda innerst i vestlandsfjorden
Siden 1937 og gjennom tre generasjoner har sport- og fritidsklær blitt produsert og levert av familien – som holder til innerst i en av landets flotteste fjorder.
Innovasjon og barekraft
11 sentrale begreper innen bærekraft
For å fremme bedre forståelse av noen vanlige begreper knyttet til klimavitenskap og energisystemerdette ønsker vi å presentere en kortfattet beskrivelse av 11 sentrale begreper.
Reklame og kommunikasjon
DM-er Ring 2 liker
Et lite knippe DM-er Ring 2 liker
Reklame og kommunikasjon
R.I.P. Henry serielansering
Hvordan gravøl kunne bidra med økt interesse for ny serie på Viaplay.
Innovasjon og barekraft
Bring drifter et av Svalbards viktigste bygg
Isbjørn, storslått natur, midnattssol og nordlys er noe de fleste forbinder med Svalbard. Men for befolkningen er Bring-terminalen vel så viktig for livet i det arktiske øysamfunnet. Der er nemlig alt av mat og medisiner innom.