En Java for en Java
Les om hvordan Hyper løste oppgaven med å få oppmerksomheten til noen som aktivt forsøker å unngå kontakt?
![En svart kaffepose og en svart kaffekopp.](/magasinet/reklame-og-kommunikasjon/en-java-for-en-java/_/image/deef2aad-21cd-45aa-ae47-ba4736260acd:62d5e60312f4fb6a9b8018612020b5ef152a7854/block-2600-1463/Capgemini%20javakaffe%20header%20jpg.jpg?quality=60)
Les også
Brukte postkassen til å spre Stratos-glede
Da Stratos skulle styrke koblingen mellom den nye Stratos-kua og glede, gjorde de en viktig endring i markedsføringsmiksen. De tok i bruk DM for å la folk spre glede til vennene sine. Det ble en boblende suksess!
Tatt på sengen av Good Morning
Byråene ante fred og ingen fare. De takket for ølet og plasserte det i kjøleskapet.
Den gode DM-praten med Torny & Ingrid
Bring er endelig tilbake med en ny runde samtaler om reklame fanget på film, også kalt «Den gode DM-praten».