Vi er ingenting uten kundene våre, lykkes de, lykkes vi. Derfor valgte vi i høst å gi bort 16 helsides annonseplasser i Dagens Næringsliv til våre kunder.
Om du plukket opp en utgave av DN i august, fikk du kanskje med deg at vi i Bring hadde kjøpt opp all annonseplassen? Dette gjorde vi for å spre et budskap, nemlig at våre kunder kunne søke om en gratis helsides annonse i DN.
Hvorfor har vi gjort dette?
Å gi bort gratis reklameplass var en måte for oss å vise vår takknemlighet til våre kunder, og samtidig kanskje gi litt drahjelp.
- Vi er størst og markedsledere, og med det kommer det assosiasjoner som at vi bare er til for de største. Bring skal oppleves som det smarteste valget for alle bedrifter, uansett størrelse. Vi har derfor valgt å kjøpe opp annonseplass i Dagens Næringsliv for kundene våre, som en takk for at de er til. Det vil gi de litt ekstra drahjelp i vanskelige tider, og det vil være en fin synlighet, spesielt for de små bedriftene som normalt sett ikke har egne annonser.
Mange søkte, og etter tilfeldig utvelgelse var det til slutt Ravns Garage, Trelleborg Pipe Seals, Barnas Hus, Bikeshop, Eie Maskin, Empakk, Tomter Naturimport, Everyhair Norge, Alutec, Mila Shop, Telenor Tracking Solutions, Nishman, Prolink International, Varmehandel, Victoria og XXL som skulle få sin egen helsides annonse i DN (med en liten Bringlogo i bunn).
Et tilbakeblikk på annonsene som har gått
Fra helsekost til båtdeler – annonsene som ble laget har dekket en rekke ulike bransjer, og gitt både små og store bedrifter en ekstra arena å skinne på. Nå har reklamestuntet omsider kommet til veis ende, og med det tenkte vi å ta et lite tilbakeblikk på annonsene som har gått.
Annonsene ble utformet i samarbeid med reklamebyrået Pol.