Sjarmen utenfor skjermen med Kjersti og André
Hvordan fungerer postkassen til sampling og produkttesting? Og hvorfor tror du DM fortsatt gir effekt for mange annonsører?
![](/magasinet/reklame-og-kommunikasjon/sjarmen-utenfor-skjermen-med-kjersti-og-andre/_/image/ba521548-db81-4504-aea3-fb10a9e47f18:cee515a83b3d742c4ef32e2e0d136513fa5b3846/block-2600-1463/Bring%20Andre%20og%20Kjersti.jpg?quality=60)
Les også
Sjarmen utenfor skjermen med Nina og Pål
Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?
Brukte postkassen til å spre Stratos-glede
Da Stratos skulle styrke koblingen mellom den nye Stratos-kua og glede, gjorde de en viktig endring i markedsføringsmiksen. De tok i bruk DM for å la folk spre glede til vennene sine. Det ble en boblende suksess!
Sjarmen utenfor skjermen med Ingrid Helene og Mads
Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?