Bestill flere utgående pakker samtidig
- Klikk "Bestilling" og velg "Sende til flere".
- Angi hvor du sender fra og hvilket land du sender til. Klikk "Finn tjenester" og velg pakketjenesten du ønsker å bestille.
- Velg fakturamottaker.
- Fyll inn avsenderdetaljene og klikk "Bruk avsender". Hvis du ofte bruker samme avsender, velg "Sett som standard adresse i adresseboken". Da sparer du tid ved at avsenderdetaljene er fylt ut neste gang du bestiller.
- Legg til én eller flere mottakere. Mottakere kan legges inn manuelt, ved å laste opp en Excel-fil eller en kombinasjon av begge. Hvis du ønsker å legge til en mottaker i adresseboken direkte fra bestillingssiden, velg "Lagre som ny kontakt i adresseboken". Dimensjoner er obligatorisk for avsenderland Finland.
- Klikk "Bestill". På bekreftelsessiden får du en samlet PDF-fil med alle etikettene. Hvis du trenger å splitte disse, finner du etikettene for de ulike sendingene hver for seg i bestillingshistorikken. Husk å skrive ut og feste etikettene på pakkene.
Ved bestilling av bulktjenester kreves et eget bulk-oppsett i Mybring. Dette settes opp av kundeservice eller din kontaktperson i Bring.
Bestill flere returpakker samtidig
- Klikk "Bestilling" og velg "Retur fra flere".
- Angi hvilket land returene sendes fra og hvor de skal sendes til. Klikk "Finn tjenester" og velg pakkereturtjenesten du ønsker å bestille.
- Velg fakturamottaker.
- Fyll inn mottakerdetaljene og klikk "Bruk mottaker". Hvis du ofte bruker samme mottaker, velg "Lagre som standard adresse i adresseboken". Da sparer du tid ved at mottakerdetaljene er fylt ut neste gang du bestiller.
- Legg til én eller flere avsendere. Avsendere kan legges inn manuelt, ved å laste opp en Excel-fil eller en kombinasjon av begge. Hvis du ønsker å legge til en avsender i adresseboken direkte fra bestillingssiden, velg "Lagre som ny kontakt i adresseboken". Dimensjoner er obligatorisk for avsenderland Finland.
- Klikk "Bestill". På bekreftelsessiden får du en samlet PDF-fil med alle etikettene. Hvis du trenger å splitte disse, finner du etikettene for de ulike sendingene hver for seg i bestillingshistorikken. Husk å sende etikettene til avsenderne av pakkene.
Ved bestilling av bulkreturtjenester kreves et eget returoppsett i Mybring. Dette settes opp av kundeservice eller din kontaktperson i Bring.
Hvis du ikke har en fast hente- og bringeavtale, følger du stegene nedenfor når du er klar for at dine pakker skal hentes.
Bestill henting
- Klikk "Bestilling" og velg "Ny henting".
- Angi hvor du ønsker henting, og velg "Henting av pakker".
- Velg fakturamottaker. Hvis du bestiller henting av pakker i Sverige og Danmark er henting inkludert i din avtale.
- Fyll inn detaljer om hva som skal hentes, hvor og når. Hvis du ofte bestiller henting fra samme sted, velg "Lagre som ny kontakt i adresseboken" og "Standard adresse". Da sparer du tid ved at avsenderdetaljene er fylt ut neste gang du bestiller.
- Klikk "Bestill henting". Husk at alle sendingene dine må være merket og klare når sjåføren kommer.