Rapporter - Slik bruker du dashboardet i Mybring

Slik bruker du dashboardet i Mybring

Dashboardet synliggjør dagens planlagte utleveringer og eventuelle avvik i real time. På denne måten får du raskt oversikt over dine sendinger og kan gjøre proaktive tiltak mot dine kunder ved avvik. Dashboardet er tilgjengelig for norske og nordiske pakketjenester samt gods i Norge.

En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.

Få oversikt over planlagte utleveringer på forsiden 

  1. Gå til "Planlagte utleveringer" på forsiden. 
  2. Velg kundenummeret eller kundenummergruppen og hvilken dag du ønsker å se planlagte utleveringer for.
  3. Du ser nå hvor dine planlagte utleveringer befinner seg akkurat nå, fordelt på kategoriene utlevert, på hentested, forsøkt utlevert, lastet på bil eller underveis - som er en generell kategori for alle tidligere hendelser.

Hvis du ønsker å se flere detaljer, gå inn via "Rapporter".

Få oversikt over planlagte utleveringer via "Rapporter" 

  1. Klikk "Rapporter" og velg "Dashboard".  
  2. Velg kundenummeret eller kundenummergruppen og hvilken dag du ønsker å se planlagte utleveringer for.  

Du ser nå den detaljerte oversikten, og kan sortere listen i stigende/synkende rekkefølge basert sendingsnummer, kollinummer, mottaker, postnummer, telefon, avsenders referanse eller tjeneste.