Slik oppretter du ny innkjøpsordre i Mybring

Slik oppretter du ny innkjøpsordre i Mybring

Du kan enkelt opprette ny innkjøpsordre i Mybring for å følge opp varemottaket av leveransen hos ditt varelager.

En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.

Opprett ny innkjøpsordre:

Klikk "Innkjøpsordre" og velg "Opprett ny innkjøpsordre". 

  1. Første steg er å fylle ut relevant «Ordreinformasjon» for ordren du ønsker å opprette:

    1. Fyll ut «Referansenummer». 
    2. Ditt «Varehus» er satt som standard. Dersom du har flere varehus å velge av, velg det varehuset som skal motta innkjøpsordren. 
     
  2. Andre steg er «Sendingsdetaljer». Angi hvilket «Estimert ankomstdato (ETA)» og oppgi relevant informasjon om sendingen under «Info».
  3. Tredje steg er å fylle ut «Leverandør informasjon». Her kan du legge inn relevant informasjon om din leverandør for å ha kontroll på hvor innkjøpsordren blir sendt fra. 
  4. Fjerde steg er å fylle ut «Ordrelinjer». Når du fyller ut «Artikkelnummer», så vil registrert artikkel automatisk dukke opp og ved å velge ønsket artikkel, automatisk fylle ut «Beskrivelse». Dersom det ikke er en eksisterende artikkel, kan du fylle ut uten å tenke på allerede registrerte artikler. Ved behov, kan også «Batchnummer», «Antall» og «Utløpsdato» for din ordrelinje bli oppgitt. For «Enhet» kan du velge mellom stykk, kartong eller pall som ordren kommer med. 
  5. Skal du ha flere ordrelinjer, kan du enkelt legge til dette ved å klikke på «Legg til ordrelinje» og følge samme prosess som angitt over.  

Klikk "Opprett ordre" når du har gjennomført alle nødvendige steg.