Med våre digitale integrasjonsløsninger kan du gi kundene dine flere valg i nettbutikken rundt frakt og levering. Da blir sjansen større for at kundene får varene levert som de ønsker, og du får en bedre konvertering.
De ulike løsningene, også kalt API-er, integreres i nettbutikken ved hjelp av din utvikler eller nettbutikkleverandør. Dette gir kundene dine mulighet til selv å få velge hvor og hvordan de vil motta pakkene sine. Din hverdag blir enklere, og kundene dine får den valgfriheten de ønsker.
Gratis løsninger for økt valgfrihet
Her under kan du se hvilke kostnadsfrie løsninger du kan få i nettbutikken din, som gjør at dine kunder selv kan påvirke i mye større grad hvordan de skal få varene sine levert.
Shipping Guide API - la kundene selv få velge hvordan de mottar pakkene
Shipping guide API, gjør at kundene dine enkelt kan se tilgjengelige leveringsalternativer og velge det som passer dem best ut ifra fremsendingstid, leveringsadresse og pris.
Valgfritt Pickup Point API - la kundene selv få velge utleveringssted
Med Pickup Point API, kan kundene dine velge hvilket utleveringssted som passer dem best å hente pakken på.
Booking API - bestilling og etiketter
Med Booking API kan du bestille frakt direkte fra ditt ordresystem, og skrive ut fraktetiketter som PDF, dersom du er registrert i Mybring.
Du kan lese mer om våre netthandelstjenester her, eller følg oss gjerne i våre sosiale kanaler - så holder du deg alltid oppdatert på våre nye tjenester, råd og kundehistorier innen netthandel.
Ser du etter spesifikke råd innen leveringsalternativer, eller netthandel generelt?
Ta kontakt med oss, så ringer vi deg for en uforpliktende prat om hvordan din nettbutikk kan bli bedre.