Dette er årets nettbutikk
Tirsdag kveld ble vinnerne av Netthandelsprisen kåret under Posten Brings prisutdeling på Sentralen i Oslo. Klardag.no, Care of Carl og Vinmonopolet stakk av med seieren.

Årets nettbutikk 2023 er kåret
- Posten Bring har siden 2005 kåret Årets Nettbutikk i Norge.
- Det kåres «Årets Nettbutikk» i tre kategorier: liten for nettbutikker med omsetning opp til 20 mill. kr. Medium for nettbutikker med omsetning mellom 20 og 250 mill. kr. Stor for nettbutikker med omsetning over 250 mill. kr.
- Under årets konkurranse var det nominert totalt 1.000 nettbutikker av folket, som siden i fjor sommer er blitt testet og silt ned til de gjenstående ni finalistene etter å ha vurdert fire hovedkriterier: Kjøpsopplevelse, forretningsmodell, innovasjon og markedsføring.
- Juryen består av Arnulf Refsnes, CEO og co-founder av Naardic.no, Monica Solberg, Head of Experimentational Finn, Roy-André Tollefsen, Head of eCommerce I Flow Solutions, Torkel Johannessen, CEO Pearl Convert, Ingvild Moen, Digital Advisor Social Media og gründer Resonate AS og juryleder Kjersti Pedersen, ansvarlig Bring Research i Posten Bring.