Slik kommer du i gang med å sende varene dine

Det er mer aktuelt enn noen gang å sende varer hjem til kunder, også for bedrifter uten tradisjonell nettbutikk. Det er enkelt å komme i gang og du kan gjøre det helt selv.

illustrert bringbud med pakke i hånd.

1. Registrer deg i Mybring

Mybring er bestillingsløsningen til Bring. Det er gratis å registrere seg. Etter en kredittsjekk kan du også betale fraktbestillingene dine med faktura. Gå til Mybring.

2. Velg leveringsmåte

Pakketjenestene under er de vanligste å bruke når bedrifter sender til privatkunder. Disse tjenestene finner du i Mybring.

Pakke i postkassen

Pakke til hentested

Pakke levert hjem

Pakke i postkassen

Leveres på 2 virkedager
Opp til 5 kg
Lengde + Bredde + Høyde = maks 90 cm

Priseksempel:
Pakke på 1 kg til sone 3: 48 kr

For å komme i gang med Pakke i postkassen må du ta kontakt for å bli kredittsjekket.

Pakke til hentested

Leveres på 1-2 virkedager
Maks 35 kg / 240 cm lang
Lengde + omkrets = 360 cm

Priseksempel
Pakke på 2 kg til sone 3: 137 kr

Klar til bestilling i Mybring umiddelbart etter registrering. Du betaler med kredittkort. Etter en kredittsjekk kan du også betale med faktura.

 

Pakke levert hjem

Leveres på 1-2 virkedager
Maks 35 kg / 240 cm lang
Lengde + omkrets = 360 cm

Priseksempel
Pakke på 2 kg til sone 3: 173 kr

Klar til bestilling i Mybring umiddelbart etter registrering. Du betaler med kredittkort. Etter en kredittsjekk kan du også betale med faktura.

3. Print ut etikett og pakk godt

Du kan skrive ut fraktetiketter på en vanlig printer, som du deretter limer på pakken. Velg riktig størrelse på emballasje og pakk godt. Husk at du er ansvarlig for å pakke slik at innholdet ikke blir ødelagt. Kjøp emballasje.

4. Send

Lever inn på et av våre innleveringssteder som Post i butikk eller postkontor. Om du har mange sendinger kan du kontakte oss for en henteavtale.