Oppbevaring av post
Skal du holde stengt i ferien, eller være borte en periode, kan vi oppbevare posten for deg
- Trygg oppbevaring av all type adressert post
- Uadressert reklame blir stoppet mens du er borte
- Rekommanderte brev, verdibrev og pakker returneres når fristen er utløpt (vanligvis 2 uker)
- Om du vil, kan du få tak i posten i oppbevaringsperioden
Hva koster det?
Tjenesten betales med faktura, og prisen avhenger av hvor lenge oppbevaringen skal vare.
Periode inntil 15 dager pris kr. 261,- Videre pr uke kr. 74,-
Bestiller du forlengelse av avtalen, vil dette koste 50 kr ekstra i tillegg til prisen pr uke.
Alle priser er eksklusive merverdiavgift.
--------------------------------------------------------------------------------------
NYE PRISER FRA 1.1.2025:
Tjenesten betales med faktura, og prisen avhenger av hvor lenge oppbevaringen skal vare.
Periode inntil 15 dager pris kr. 274,- Videre pr uke kr. 78,-
Bestiller du forlengelse av avtalen, vil dette koste 50 kr ekstra i tillegg til prisen pr uke.
Alle priser er eksklusive merverdiavgift.
Hva må du vite?
Oppbevaring kan bestilles for inntil 3 måneder. Det kan inngås ny avtale inntil totalt 6 måneder sammenhengende oppbevaringsperiode.
Bestillingsfrister:
Sendes skjemaet i posten, beregn 2 virkedagers fremsendingstid
Innlevering til Posten: 8 virkedager.
Se våre vilkår for oppbevaring av post
-
1
Fyll ut bestillingsskjema
Oppbevaring av post for ditt firma bestiller du ved å bruke skjemaet som du kan laste ned ovenfor.
Skjemaet kan enten leveres inn på postkontor eller Post i Butikk, eller som vedlegg i mail til Kundeservice, eller brev adressert til:
Postens kundeservice
Stølsmyr 10,
5542 KARMSUND -
2
Bestill i god tid
Oppbevaring av posten starter 2 virkedager fra skjemaet er mottatt hos Posten kundeservice.
Sendes skjemaet i posten, beregn to dagers fremsendingstid.
Det er ikke behov for å melde fra om oppbevaring av post hvis du har postboks. Dersom du har hente og bringeavtale tilknyttet din postboksadresse, ta kontakt med Kundeservice.
-
3
Utlevering
Første omdelingsdag etter sluttdato blir posten levert i postkassen. Dersom det dreier seg om mye post, vil du få en beskjed i postkassen om å komme og hente posten på angitt sted. Det må fremvises legitimasjon.
Du kan også hente oppbevart post i løpet av oppbevaringsperioden. Ta i tilfelle kontakt med Kundeservice minst 2 dager før.
-
4
Forlenge avtalen
Ønsker du å forlenge oppbevaringstiden, kan den forlenges inntil totalt 6 måneder. Ta kontakt med Kundeservice.
Det samme gjør du hvis du vil avslutte tjenesten før avtalt sluttdato.