fleksløsninger for Pakke til bedrift

Fleksible løsninger for Pakke til bedrift

Ta i bruk fleksible tilleggstjenester som gir dine kunder økt valgfrihet og en bedre mottakeropplevelse. Du får en smidig tjeneste som forenkler hverdagen for mange små og mellomstore bedrifter.

Kvinnelig bring-bud med pakke under armen.

Pakke til bedrift har fått enda større mottakerfokus med løsninger som gjør at det blir mer smidig og fleksibelt for både deg og dine kunder når det gjelder å sende og motta pakker.

Gjensetting

Du kan nå la dine mottakere endre leveransen. "Gjensetting" innebærer at du som sender pakker til bedrifter kan gi dine kunder tilbud om at pakken settes igjen om de ikke er på kontoret når sjåføren kommer. 

Foto ved levering

Etter leveringen tar sjåføren et bilde av pakken, som sendes til både avsender og mottaker. Som kunde kan du se bildet ved å logge inn på vår selvbetjeningsportal, Mybring. Mottakeren får en e-post med et lenke og en kode som må brukes for å se bildet på vår nettside. Dette gir ekstra trygghet både for deg og mottakerne.

Omdirigering

Det andre tillegget du kan benytte deg av er Omdirigering. Da kan din kunde bestille at pakken skal omdirigeres til et lokalt hentested, og hente den selv om det passer bedre. 

Forenkler hverdagen for mange bedrifter

Tilbudet er utviklet spesielt med tanke på alle de som har små og mellomstore bedrifter som mottakere. Disse mottakerne har ofte få personer i bedriften, og det er ikke alltid sikkert at det er folk tilstede på kontoret. 

Det har vært en enorm respons på Gjensetting, som har resultert i at veldig mange mottakere har kunnet sikre seg levering av sine pakker ved første utleveringsforsøk. 

Det er i tillegg både en viktig miljøgevinst og kostnadsbesparelse med disse to tilleggstjenestene; Vi sikrer færre bomturer, med mindre belastning på veier, minsket utslipp og drivstoff. En vinn-vinn løsning for alle parter.

Hvordan bestiller du Gjensetting eller Omdirigering?

Når du som avsender bestiller transport for din pakke, velger du også e-varsling i EDI-filen. Det opprettes da to valg for mottaker som tilbys når sporingslenke sendes enten på SMS eller e-post:

  • Gjensetting - pakken settes igjen dersom mottaker ikke er tilstede
  • Omdirigering - pakken omdirigeres til lokal post i butikk dersom mottaker ikke er til stede.

Tilleggstjenestene er gratis.

Del artikkel