Vi vet at dine kunder er viktige for deg, og derfor legger vi stor vekt på mottakeropplevelsen. Vi har nå fått på plass flere løsninger som gjør det mer smidig og fleksibelt for både deg og dine kunder å sende og motta pakker.
Gjensetting
Gjensetting innebærer at du som sender pakker til bedrifter kan gi dine kunder tilbud om at pakken settes igjen om de ikke er på kontoret/arbeidsplassen når sjåføren kommer.
Foto ved levering
Etter levering tar sjåføren et bilde av pakken, som sendes til både avsender og mottaker. Som kunde kan du se bildet ved å logge inn på vår selvbetjeningsportal, Mybring. Mottakeren får en e-post med en lenke og en kode som må brukes for å se bildet på vår nettside. Dette gir ekstra trygghet for både deg og mottakerne.
Omdirigering
Med Omdirigering kan kunden din bestille at pakken skal omdirigeres til et lokalt bemannet eller ubemannet hentested, og hente den selv på et tidspunkt som passer bedre.
Omdirigering til Pakkeboks
I Pakkeboks blir pakkene oppbevart trygt og låst, noe som gir ekstra trygghet. Pakken henter mottaker enkelt ut på egen hånd, ved bruk av Posten-appen. Pakkeboksene er også døgnåpne, noe som lar mottakeren hente pakken akkurat når det passer, uten kø.
Forenkler hverdagen for mange bedrifter
Våre tilleggstjenester er spesielt utviklet med tanke på alle de som har små og mellomstore bedrifter som mottakere. Dette er en brukergruppe som ofte kjennetegnes ved at de har færre ansatte og kan ha varierende arbeidssted. Da kan det være både praktisk og tidsbesparende å ta i bruk denne type fleksible løsninger for våre bedriftsmottakere.
Miljøgevinst og kostnadsbesparelse
Gjensetting og Omdirigering er begge både en viktig miljøgevinst og kostnadsbesparelse; Vi sikrer færre bomturer, med mindre belastning på veier og lokal trafikkstøy, samt minsket utslipp og drivstoff. En vinn-vinn-løsning for alle parter.