Pakke til bedrift har fått enda større mottakerfokus med løsninger som gjør at det blir mer smidig og fleksibelt for både deg og dine kunder når det gjelder å sende og motta pakker.
Gjensetting
Du kan nå la dine mottakere endre leveransen. "Gjensetting" innebærer at du som sender pakker til bedrifter kan gi dine kunder tilbud om at pakken settes igjen om de ikke er på kontoret når sjåføren kommer.
Foto ved levering
Etter leveringen tar sjåføren et bilde av pakken, som sendes til både avsender og mottaker. Som kunde kan du se bildet ved å logge inn på vår selvbetjeningsportal, Mybring. Mottakeren får en e-post med et lenke og en kode som må brukes for å se bildet på vår nettside. Dette gir ekstra trygghet både for deg og mottakerne.
Omdirigering
Det andre tillegget du kan benytte deg av er Omdirigering. Da kan din kunde bestille at pakken skal omdirigeres til et lokalt hentested, og hente den selv om det passer bedre.
Forenkler hverdagen for mange bedrifter
Tilbudet er utviklet spesielt med tanke på alle de som har små og mellomstore bedrifter som mottakere. Disse mottakerne har ofte få personer i bedriften, og det er ikke alltid sikkert at det er folk tilstede på kontoret.
Det har vært en enorm respons på Gjensetting, som har resultert i at veldig mange mottakere har kunnet sikre seg levering av sine pakker ved første utleveringsforsøk.
Det er i tillegg både en viktig miljøgevinst og kostnadsbesparelse med disse to tilleggstjenestene; Vi sikrer færre bomturer, med mindre belastning på veier, minsket utslipp og drivstoff. En vinn-vinn løsning for alle parter.