fleksløsninger for Pakke til bedrift

Fleksible løsninger for Pakke til bedrift

Vil du gi kundene dine økt valgfrihet og en bedre mottakeropplevelse? Med våre tilleggstjenester får du en smidig tjeneste som forenkler hverdagen for mange små og mellomstore bedrifter – helt kostnadsfritt.

Kvinnelig bring-bud med pakke under armen.

Vi vet at dine kunder er viktige for deg, og derfor legger vi stor vekt på mottakeropplevelsen. Vi har nå fått på plass flere løsninger som gjør det mer smidig og fleksibelt for både deg og dine kunder å sende og motta pakker.

Gjensetting

Gjensetting innebærer at du som sender pakker til bedrifter kan gi dine kunder tilbud om at pakken settes igjen om de ikke er på kontoret/arbeidsplassen når sjåføren kommer.  

Foto ved levering

Etter levering tar sjåføren et bilde av pakken, som sendes til både avsender og mottaker. Som kunde kan du se bildet ved å logge inn på vår selvbetjeningsportal, Mybring. Mottakeren får en e-post med en lenke og en kode som må brukes for å se bildet på vår nettside. Dette gir ekstra trygghet for både deg og mottakerne.

Omdirigering

Med Omdirigering kan kunden din bestille at pakken skal omdirigeres til et lokalt bemannet eller ubemannet hentested, og hente den selv på et tidspunkt som passer bedre. 

Omdirigering til Pakkeboks

Siden det først ble lansert, har omdirigering til Pakkeboks blitt et svært populært alternativ, og vi er glade for å nå kunne tilby dette til til flere av våre bedriftsmottakere.

I Pakkeboks blir pakkene oppbevart trygt og låst, noe som gir ekstra trygghet. Pakken henter mottaker enkelt ut på egen hånd, ved bruk av Posten-appen. Pakkeboksene er også døgnåpne, noe som lar mottakeren hente pakken akkurat når det passer, uten kø.

Forenkler hverdagen for mange bedrifter

Våre tilleggstjenester er spesielt utviklet med tanke på alle de som har små og mellomstore bedrifter som mottakere. Dette er en brukergruppe som ofte kjennetegnes ved at de har færre ansatte og kan ha varierende arbeidssted. Da kan det være både praktisk og tidsbesparende å ta i bruk denne type fleksible løsninger for våre bedriftsmottakere.

Miljøgevinst og kostnadsbesparelse 

Gjensetting og Omdirigering er begge både en viktig miljøgevinst og kostnadsbesparelse; Vi sikrer færre bomturer, med mindre belastning på veier og lokal trafikkstøy, samt minsket utslipp og drivstoff. En vinn-vinn-løsning for alle parter.

Hvordan bestiller du Gjensetting eller Omdirigering?

Som kunde av Bring er det ingen behov for ekstra integrasjoner, løsningen er klar til bruk i vår app og på sporingssiden. Når du som avsender bestiller transport for din pakke, inkluderer vi e-varsling for denne tjenesten. Det opprettes da to valg for mottaker.

  • Gjensetting - pakken settes igjen dersom mottaker ikke er til stede. 

  • Omdirigering - pakken omdirigeres til lokal post i butikk eller pakkeboks. 

Disse tilleggstjenestene er også helt gratis.