Ekstra verdi for dine kunder
Har du Pakke i postkassen som leveringsalternativ i din check-out? Nå kan du tilby dine kunder en enda høyere verdi med denne tjenesten gjennom tillegget Pose på døren. Siden postkasser varierer i størrelse, eller av og til kan være fulle, er det en god idé å tilby at pakkene kan settes igjen ved døren hvis det ikke er plass i postkassen.
Når du velger denne tilleggstjenesten i Mybring eller via din TA-løsning, får dine kunder mulighet til å si ja takk til at pakken leveres i en pose på døren dersom postkassen er full eller pakken for stor. Du kan lese mer om hvordan du gjør dette i tjenestevilkårene for Pakke i postkassen.
Pose på døren innebærer:
- en ekstra servicemulighet overfor dine kunder
- at dine kunder får en raskere leveranse om de mottar varen i Pose på døren enn om de må reise til hentested for å hente det som ikke fikk plass i postkassen
- at du får et billigere alternativ enn at pakken rutes om til et hentested
Selv med Pose på døren som tillegg, vil det fremdeles kunne oppstå at noen pakker rutes til et hentested dersom leveringsvilkårene ikke er oppfylt, se tjenestevilkårene for Pakke i postkassen.
NB! Prisen for tilleggstjenesten utløses kun for pakker som faktisk leveres som Pose på døren.