Ekstra verdi for dine kunder
Har du "Pakke hjem i postkassen" som leveringsalternativ i din check-out? Nå kan du tilby dine kunder en enda høyere verdi med denne tjenesten gjennom tillegget Levering utenfor døren/Pose på døren. Siden postkasser varierer i størrelse, eller av og til kan være fulle, er det en god idé å tilby at pakkene kan settes igjen ved døren hvis det ikke er plass i postkassen.
Når du velger denne tilleggstjenesten i Mybring eller via din TA-løsning, får dine kunder mulighet til å si ja takk til at pakken leveres utenfor døren/i en pose på døren dersom postkassen er full eller pakken for stor. Du kan lese mer om hvordan du gjør dette i tjenestevilkårene for Pakke hjem i postkassen.
Levering utenfor døren/Pose på døren innebærer:
- en ekstra servicemulighet overfor dine kunder
- at dine kunder får en raskere leveranse om de mottar varen utenfor døren/i Pose på døren enn om de må reise til hentested for å hente det som ikke fikk plass i postkassen
- at du får et billigere alternativ enn at pakken rutes om til et hentested
Selv med Levering utenfor døren/Pose på døren som tillegg, vil det fremdeles kunne oppstå at noen pakker rutes til et hentested dersom leveringsvilkårene ikke er oppfylt, se tjenestevilkårene for Pakke hjem i postkassen.
NB! Prisen for tilleggstjenesten utløses kun for pakker som faktisk leveres som Levering utenfor døren/Pose på døren.