Pose på døren gir bedre kundeopplevelse

Tilby dine kunder et bekvemt alternativ når sendingen ikke kan leveres i postkassen. Pakke i postkassen med Pose på døren som tillegg gir kundene større valgfrihet!

Ekstra verdi for dine kunder

Har du Pakke i postkassen som leveringsalternativ i din check-out? Nå kan du tilby dine kunder en enda høyere verdi med denne tjenesten gjennom tillegget Pose på døren. Siden postkasser varierer i størrelse, eller av og til kan være fulle, er det en god idé å tilby at pakkene kan settes igjen ved døren hvis det ikke er plass i postkassen.

Når du velger denne tilleggstjenesten i Mybring eller via din TA-løsning, får dine kunder mulighet til å si ja takk til at pakken leveres i en pose på døren dersom postkassen er full eller pakken for stor. Du kan lese mer om hvordan du gjør dette i tjenestevilkårene for Pakke i postkassen. 

Pose på døren innebærer:

  • en ekstra servicemulighet overfor dine kunder
  • at dine kunder får en raskere leveranse om de mottar varen i Pose på døren enn om de må reise til hentested for å hente det som ikke fikk plass i postkassen
  • at du får et billigere alternativ enn at pakken rutes om til et hentested

Selv med Pose på døren som tillegg, vil det fremdeles kunne oppstå at noen pakker rutes til et hentested dersom leveringsvilkårene ikke er oppfylt, se tjenestevilkårene for Pakke i postkassen.

NB! Prisen for tilleggstjenesten utløses kun for pakker som faktisk leveres som Pose på døren.

Nyttige lenker for deg som ønsker å ta i bruk Pose på døren

Ta i bruk Pose på døren i Mybring

Logg inn for å finne tilleggstjenesten Pose på døren. Har du ikke konto i Mybring? Opprett bruker her under - helt gratis.

Del artikkel