EDI - Electronic Data Interchange innebærer overføring av data fra et IT-system til et annet. Alt du behøver for å komme i gang er et enkelt dataprogram for registrering av dine mottakere og printing av etiketter.
Med EDI kan du redusere dine kostnader, få bedre kontroll med dine utsendelser og tilgang til rapporter i My Bring.
Du slipper å sette rekommandert etiketter på sendingene, sendingsnummer printes automatisk på etiketten
Du behøver ikke å lage kvittering i egen bok eller på liste – vår skanning av sendingene ved innlevering erstatter dette
I My Bring får du full oversikt over dine utsendelser, du kan også søke opp sendinger og sjekke sporing
Enklere innlevering, EDI – etiketten inneholder den informasjon vi behøver for registrering av din rekommanderte sending
Dine mottakere kan varsles på SMS eller e-post når sendingen er klar til henting
Har du EDI-løsning for pakker kan du benytte den samme løsningen for dine rekommanderte brev (sjekk med din EDI leverandør).
Skal du frankere dine rekommanderte brev med frankeringsmaskin eller frimerker er det kun EDIpost som har en webløsning for dette. Fra øvrige leverandører må du kjøpe en programvare.
Du kan bestille EDI direkte hos en av leverandørene. Vil du vite mer kan du ta kontakt med oss på telefon 04045 eller fylle ut dette skjema.