Slik lager du kundenummergrupper i Mybring
Hvis din bedrift har flere kundenummer hos Bring, kan du spare tid med kundenummergrupper. Ved å slå sammen kundenummer i en eller flere kundenummergrupper, får du enkelt et samlet bilde av alle sendingene.
Slik tar du ut rapporter i Mybring
I Mybring kan du ta ut en rekke rapporter for dine pakke- og godssendinger og få full kontroll over din logistikk. Vi tilbyr ulike rapporter innenfor kategoriene "Status", "Kvalitet og avvik", "Økonomi" og "Klima og miljø".
Slik bruker du dashboardet i Mybring
Dashboardet synliggjør dagens planlagte utleveringer og eventuelle avvik i real time. På denne måten får du raskt oversikt over dine sendinger og kan gjøre proaktive tiltak mot dine kunder ved avvik. Dashboardet er tilgjengelig for norske og nordiske pakketjenester samt gods i Norge.
Slik får du oversikt over dine volumer og kostnader i Mybring
Med oversiktssiden i Mybring får du raskt overblikk over antall sendinger og kostnader i et enkelt visuelt grensesnitt. Oversikten er tilgjengelig for norske og nordiske pakketjenester samt gods i Norge.