Administrasjon - Slik oppretter du selv en ny bruker i Mybring

Slik oppretter du selv en ny bruker i Mybring

Hvis din bedrift allerede benytter Mybring kan du enkelt opprette en ny bruker og knytte denne til bedriftens kundenummer. Når du har opprettet en Mybring-bruker kan du enkelt utføre transaksjoner og gjennomføre andre oppgaver i Mybring.

En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.

Opprett ny Mybring-bruker

  1. Gå til www.mybring.com og velg "Opprett nye brukere".
  2. Søk opp din bedrift ved å angi kundenummeret hos Bring. Fyll ut din kontaktinformasjon, og klikk "Opprett bruker". 
  3. En forespørsel sendes til administratoren på din bedrifts kundenummer, som må godta at du kan benytte Mybring på vegne av bedriften.

Når administratoren har gitt sin godkjennelse vil du motta en e-post med en lenke der du setter passord. Så fort du har satt dette kan du logge inn og starte å bruke Mybring.