Slik unngår du returer med "Ikke hentet på utleveringssted"-rapporten i Mybring
Med rapporten "Ikke hentet på utleveringssted" holder du enkelt oversikt over hvilke sendinger som har ligget lenge på utleveringssted slik at du kan følge opp mottakerne selv og dermed unngå returkostnader og tapte inntekter. Rapporten er tilgjengelig for norske og nordiske pakketjenester.
Slik tar du ut rapporter i Mybring
I Mybring kan du ta ut en rekke rapporter for dine pakke- og godssendinger og få full kontroll over din logistikk. Vi tilbyr ulike rapporter innenfor kategoriene "Status", "Kvalitet og avvik", "Økonomi" og "Klima og miljø".
Slik abonnerer du på rapporter fra Mybring
Ønsker du å spare tid i forbindelse med uttak av rapporter i Mybring, anbefaler vi at du setter opp et eller flere rapportabonnementer. Rapportene sendes da automatisk til din e-post så ofte du ønsker.
Slik lager du kundenummergrupper i Mybring
Hvis din bedrift har flere kundenummer hos Bring, kan du spare tid med kundenummergrupper. Ved å slå sammen kundenummer i en eller flere kundenummergrupper, får du enkelt et samlet bilde av alle sendingene.