Estimert ankomsttid gir en bedre mottakeropplevelse
Hadde det ikke vært fint å kunne gi dine kunder et mer nøyaktig tidspunkt for forventet varelevering? Det kan du nå! Med servicetilbudet Estimert ankomsttid gir du dine kunder en høyere grad av forutsigbarhet rundt din vareleveranse.
Du bruker ETA på følgende måte:
-
Alt du trenger er vårt Shipping Guide API.
Her finner du fullstendig informasjon om vårt Shipping guide API
-
Du trenger ikke gjøre noe, ETA er automatisk synlig i MyBring Booking.
-
Hvis du bruker en TA-leverandør, vennligst kontakt de for å sikre at ETA vises til kundene dine.
Servicetillegget ETA er gratis å bruke!
For teknisk informasjon om hvordan du legger til rette for ETA i din Checkout, les mer på våre developer-sider.
Fleksible løsninger for Pakke til bedrift
Vil du gi kundene dine økt valgfrihet og en bedre mottakeropplevelse? Med våre tilleggstjenester får du en smidig tjeneste som forenkler hverdagen for mange små og mellomstore bedrifter – helt kostnadsfritt.
Slik sikrer Posten Bring at pakkene dine kommer frem
Det er mye som må være på plass for at pakker som blir sendt ender opp der de skal. Dette er hvordan vi i Posten Bring, på ulike plan, jobber for å sikre dine leveranser, slik at du får flere fornøyde kunder.
Pakke til bedrift med GPS
Full kontroll på sendeflyten med sporing.