Retur pakke fra bedrift

Få flere fornøyde kunder - tilby enkel retur.

  • Enkel returprosess for dine kunder
  • Kunden får ferdig utfylt returetikett
  • Retursendingen kan innleveres i en pakkeboks

For å få fornøyde kunder er det viktig med en god returordning. Her gjør du det enkelt for kunden ved at du legger ut for frakten.

Bringbud som har en returpakke under armen.

Hva koster det?

Slik beregner du pris

Tjenesten koster det samme som Pakke til bedrift (med noen unntak).

Prisene øker med 2,9 % fra 01.12.2024.

Last ned transportguiden fra 01.12.2024 (pdf)

Hva må du vite?

Tjenestens spesifikasjoner

For retur via pakkeboks (individuelle pakker):

  • Maks vekt: Opptil 35 kg
  • Maks mål: 50 x 44 x 59 cm

 

For retur via Post i Butikk (maksimalt fire pakker per forsendelse):

  • Maks vekt: Opptil 35 kg
  • Maks lengde: 240 cm
  • Maks lengde + omkrets: 360 cm

 

Avviker pakken fra oven nevnte vekt og mål, vil det påløpe et tillegg i prisen fra 01.12.2024.

Se vilkår

    Slik går du frem

  1. 1

    Dette gjør du

    Bestill returtjenesten via EDI eller Mybring.

    Print ut returadressekortet og legg ved når du sender varene.

    Alternativt kan du sende kortet til kunden når returbehov oppstår.

  2. 2

    Dette gjør bedriftskunden din

    Kunden bestiller returen hos din bedrift og klistrer en returetikett på pakken. Vi henter pakken hos bedriften eller kunden leverer returen til Post i Butikk eller i en pakkeboks ved å bruke Posten appen, dersom den er av passende størrelse.

  3. 3

    Under transport

    Retursendingen har samme fremføringstid som tjenesten Pakke til Bedrift, og sendingen kan spores både av deg og avsender (kunden).

  4. 4

    Mottak av retur

    Pakken leveres på dør hos deg innen kl. 16:00, alternativt kan den også leveres til hentested. Vi leverer pakkereturer over hele Norge, der det er fremkommelig med bil. 

Tilleggstjenester