Retur fra hentested

Få flere fornøyde kunder med en enkel og smidig returordning.

  • Dine kunder får et forhåndsutfylt returadressekort
  • Kunden får en smidig returprosess og en positiv handleopplevelse
  • Retursendingen kan spores - trygt for både deg og kunden
  • Returen kan leveres til et hentested, en Pakkeboks eller sendes fra kundens postkasse.

For å få fornøyde kunder er det viktig med en god returordning. Her gjør du det enkelt for kunden ved at du legger ut for returfrakt. 

Returen leveres til nettbutikken sitt nærmeste hentested. 

Stor pappeske med flere små stablet ovenpå.

Hva koster det?

Slik beregner du pris

Tjenesten har samme bruttopriser som Pakke til hentested (men ikke tillegg for innlevering via Post i butikk).

Prisene øker med 2,9 % fra 01.12.2024.

Last ned transportguiden fra 01.07.2024 (pdf) 

Hva må du vite?

Tjenestens spesifikasjoner

Maks vekt: 35 kg

Maks format: 240 cm lengde, lengde + omkrets = 360 cm. 

Er pakken i rulleform eller over 120x60x60 cm må den sorteres manuelt. Det vil da bli et tillegg i prisen fra 01.07.2024. Det vil da bli et tillegg i prisen fra 01.12.2024.  

Se vilkår 

    Slik går du frem

  1. 1

    Dette gjør du

    Bestill returtjenesten via EDI eller Mybring.
    Print ut returadressekortet og legg ved når du sender varene.
    Alternativt kan du sende kortet til kunden når returbehov oppstår.

  2. 2

    Dette gjør kunden

    Kunden pakker varene forsvarlig, fester returetiketten og leverer inn pakken på post i butikk eller postkontor. Kunden kan også bestille opphenting fra egen postkasse eller sende fra pakkeboks.

  3. 3

    Under transport

    Du kan få kvittering via SMS når kunden har levert inn returen. Retursendingen kan spores både av deg og din kunde.

  4. 4

    Motta returen

    Pakken kan leverespå hentested eller i henhold til din avtale med Bring. Her kan du lese mer om hvordan du vinner kunder på god retur.