Slik administrerer du din brukerprofil i Mybring
Din bruker inneholder nyttig informasjon du trenger for å bruke Mybring på en effektiv måte. Ved å holde profilinformasjonen din oppdatert er du sikker på at Mybring alltid fungerer korrekt.
![En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.](/radgivning/mybring/administrasjon-slik-administrerer-du-din-brukerprofil-i-mybring/_/image/2d7f7f1d-7dae-46e3-b4e6-0f5988c019c4:5b6d4ec4be078482c4e263bedee7fba765281407/block-2600-1463/Mybring%20-%20image.jpg?quality=60)
Slik registrerer du din bedrift i Mybring
Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy for bedrifter, og alle Brings avtalekunder kan opprette en eller flere Mybring-brukere. Er du ikke avtalekunde kan du fortsatt opprette en bruker og betale for dine bestillinger med kort.
Slik oppretter du selv en ny bruker i Mybring
Hvis din bedrift allerede benytter Mybring kan du enkelt opprette en ny bruker og knytte denne til bedriftens kundenummer. Når du har opprettet en Mybring-bruker kan du enkelt utføre transaksjoner og gjennomføre andre oppgaver i Mybring.
Slik legger du til flere kundenummer i Mybring
Har du behov for andre tjenester kan du selv legge til nye kundenummer i Mybring. Hvis du har en kontaktperson i Bring anbefaler vi å kontakte denne før du setter opp flere kundenummer.