Slik registrerer du din bedrift i Mybring
Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy for bedrifter, og alle Brings avtalekunder kan opprette en eller flere Mybring-brukere. Er du ikke avtalekunde kan du fortsatt opprette en bruker og betale for dine bestillinger med kort.

Slik oppretter du selv en ny bruker i Mybring
Hvis din bedrift allerede benytter Mybring kan du enkelt opprette en ny bruker og knytte denne til bedriftens kundenummer. Når du har opprettet en Mybring-bruker kan du enkelt utføre transaksjoner og gjennomføre andre oppgaver i Mybring.
Slik legger du til nye brukere på ditt kundenummer i Mybring
Vi anbefaler alle som skal benytte Mybring å ha en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til ulike kundenumre. Som administrator i Mybring kan du enkelt opprette og legge til nye brukere på dine kundenummer.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Alle som benytter Mybring anbefales å ha en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til ulike kundenumre. Som administrator for et eller flere kundenummer kan du enkelt lage brukere, gi tilgang til brukere eller endre deres tilganger - enten direkte eller på forespørsel fra bruker.