Kundeservice - Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring

Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring

I Mybring kan du se, svare på og laste ned kundeservicesakene din bedrift har registrert hos Bring.

En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.

Se sakslisten

  • Du kan se din bedrifts saksliste ved å velge "Kundeservice" på forsiden. 

  • Dersom din bedrift har mange saker registrert i Mybring kan du benytte filtreringsfunksjonaliteten for å begrense sakslisten til det som er relevant for deg.

Laste ned kundeservicesaker

  • For å få en oversikt i Excel kan du klikke "Last ned saksliste". Du vil da motta en e-post med sakene som ligger i listen. 

Abonnere på saksoppdateringer

  • Hvis du ønsker saksoppdateringer på en sak i listen kan du klikke på saken for å åpne den, og deretter velge "Abonner på saksoppdateringer". 

  • Du vil da få en e-post hver gang saken din endrer status hos oss. På den måten kan du holde deg oppdatert på saksgangen og svare oss raskt dersom vi trenger mer informasjon fra deg.