Kundeservice - Slik oppretter du kundeservicesaker direkte i Mybring

Slik oppretter du kundeservicesaker direkte i Mybring

Med vår kundeserviceløsning i Mybring kan du selv opprette saker på en rask og oversiktlig måte når det passer deg. Ønsker du saksoppdateringer på e-post kan du enkelt velge dette.

I Mybring finner du alle saker knyttet til ditt kundenummer, uavhengig om disse er meldt inn på telefon, e-post, bring.no eller mybring.com.

Opprett en kundeservicesak

  1. Klikk "Kundeservice" og velg "Opprett sak".
  2. Fyll ut skjemaet så detaljert du kan. Ved å velge riktig kategori og riktig type forespørsel endres skjemafeltene slik at du kan oppgi informasjonen vi trenger, og du får svar så raskt som mulig.
  3. Hvis du ønsker saksoppdateringer på e-post, huk av "Abonner på saksoppdateringer".
  4. Klikk "Opprett sak".

Når saken er sendt inn vil du få en bekreftelse på at saken er opprettet. Du ser også saken i sakslisten.