Slik oppretter du kundeservicesaker direkte i Mybring
Med vår kundeserviceløsning i Mybring kan du selv opprette saker på en rask og oversiktlig måte når det passer deg. Ønsker du saksoppdateringer på e-post kan du enkelt velge dette.
Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring
I Mybring kan du se, svare på og laste ned kundeservicesakene din bedrift har registrert hos Bring.
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp i ulike funksjonsområder. Hvis du som bruker trenger tilgang til flere funksjonsområder enn du har i dag, kan du enkelt be din administrator om dette.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Alle som benytter Mybring anbefales å ha en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til ulike kundenumre. Som administrator for et eller flere kundenummer kan du enkelt lage brukere, gi tilgang til brukere eller endre deres tilganger - enten direkte eller på forespørsel fra bruker.