Slik endrer du en sending underveis direkte fra Mybring
I Mybring kan du selv gjøre endringer på en sending som allerede er underveis i vårt transportsystem. Funksjonaliteten støttes for alle våre utgående norske pakketjenester, med unntak av Pakke i postkassen.
Utvidet avsendersporing i Mybring
Ved å spore dine sendinger i Mybring får du tilgang til mer sporingsinformasjon. All sporingsinformasjonen om sendingen er samlet på ett sted slik at det skal være enkelt for deg å få overblikk og finne det du er ute etter.
Slik sporer du flere sendinger i Mybring
I Mybring kan du enkelt spore flere sendinger samtidig ved hjelp av et enkelt tasketrykk. På den måten sparer du tid, og får raskt oversikt.
Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
I Mybring kan du se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet. Se om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, unngå å lage dubletter og finn raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.