Slik sporer du flere sendinger i Mybring
I Mybring kan du enkelt spore flere sendinger samtidig ved hjelp av et enkelt tasketrykk. På den måten sparer du tid, og får raskt oversikt.

Utvidet avsendersporing i Mybring
Ved å spore dine sendinger i Mybring får du tilgang til mer sporingsinformasjon. All sporingsinformasjonen om sendingen er samlet på ett sted slik at det skal være enkelt for deg å få overblikk og finne det du er ute etter.
Slik endrer du en sending underveis direkte fra Mybring
I Mybring kan du selv gjøre endringer på en sending som allerede er underveis i vårt transportsystem. Funksjonaliteten støttes for alle våre utgående norske pakketjenester, med unntak av Pakke i postkassen.
Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
I Mybring kan du se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet. Se om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, unngå å lage dubletter og finn raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.