Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
I Mybring kan du se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet. Se om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, unngå å lage dubletter og finn raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp i ulike funksjonsområder. Hvis du som bruker trenger tilgang til flere funksjonsområder enn du har i dag, kan du enkelt be din administrator om dette.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Alle som benytter Mybring anbefales å ha en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til ulike kundenumre. Som administrator for et eller flere kundenummer kan du enkelt lage brukere, gi tilgang til brukere eller endre deres tilganger - enten direkte eller på forespørsel fra bruker.
Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring
I Mybring kan du se, svare på og laste ned kundeservicesakene din bedrift har registrert hos Bring.