Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
I Mybring kan du se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet. Se om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, unngå å lage dubletter og finn raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.
![En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.](/radgivning/mybring/sporing-slik-ser-og-oppretter-du-kundeservicesaker-direkte-fra-sporing-i-mybring/_/image/dc584b10-16f2-4b07-be15-7ea344c81a59:5b6d4ec4be078482c4e263bedee7fba765281407/block-2600-1463/Mybring%20-%20image.jpg?quality=60)
Les også
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp i ulike funksjonsområder. Hvis du som bruker trenger tilgang til flere funksjonsområder enn du har i dag, kan du enkelt be din administrator om dette.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller på forespørsel fra brukeren.
Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring
I Mybring kan du se, svare på og laste ned kundeservicesakene din bedrift har registrert hos Bring.