Slik etterlyser du en pakke fra sporing i Mybring
Hvis en pakke ikke har blitt utlevert som planlagt, kan du enkelt etterlyse denne fra sporingsbildet i Mybring. På den måten sparer du tid og henvendelsen sendes direkte til vår kundeservice.
Utvidet avsendersporing i Mybring
Ved å spore dine sendinger i Mybring får du tilgang til mer sporingsinformasjon. All sporingsinformasjonen om sendingen er samlet på ett sted slik at det skal være enkelt for deg å få overblikk og finne det du er ute etter.
Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
I Mybring kan du se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet. Se om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, unngå å lage dubletter og finn raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.
Slik sporer du flere sendinger i Mybring
I Mybring kan du enkelt spore flere sendinger samtidig ved hjelp av et enkelt tasketrykk. På den måten sparer du tid, og får raskt oversikt.