Slik oppretter du kundeservicesaker for Warehousing i Mybring
Med vår kundeserviceløsning i Mybring kan du selv opprette saker til Warehousing-kundeservice på en rask og oversiktlig måte når det passer deg. Ønsker du saksoppdateringer på e-post kan du enkelt velge dette.
![En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.](/radgivning/mybring/warehousing-slik-oppretter-du-kundeservicesaker-for-warehousing-i-mybring/_/image/f10f6be5-ff42-4683-a244-1953c4d61823:5b6d4ec4be078482c4e263bedee7fba765281407/block-2600-1463/Mybring%20-%20image.jpg?quality=60)
Les også
Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring
I Mybring kan du se, svare på og laste ned kundeservicesakene din bedrift har registrert hos Bring.
Dette finner du i Warehousing-dashboardet i Mybring
Få oversikten du trenger på en rask og enkel måte gjennom vårt dashboard. Her visualiserer vi informasjonen og transaksjonene som er viktige for din lager- og logistikk.
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp i ulike funksjonsområder. Hvis du som bruker trenger tilgang til flere funksjonsområder enn du har i dag, kan du enkelt be din administrator om dette.