Smart bruk av data - i dag og i morgen
Som markedsførere blir vi utfordret til å bruke data om kundene våre slik at vi kan være målrettet og relevant.
![To laptoper utveksler informasjon](/magasinet/reklame-og-kommunikasjon/webinar-bruk-av-data/_/image/508b39ee-d3dd-4926-a8ed-07990d49259d:c5d88df0d48eed4083da99a6dc51d102ade4032d/block-2600-1463/dataprat.jpg?quality=60)
Les også
Back to branding
Hvordan bygger vi egentlig en merkevare i den digitale økonomien?
Vise om veihull vant Brings DM-gull
Med den kreative kampanjen «Veiene skriker» stakk ANTI og NAF av med Brings DM-pris under kåringen av Gullblyanten 2021.
Betydningen av en sterk merkevare
Hvordan, og hvorfor tar forbrukene de valgene de gjør? Og hvilke roller spiller mediene gjennom kjøpsreisen? I samarbeid med Wavemaker har Bring forsøkt å få en bedre forståelse av dette gjennom å se nærmere på Wavemakers kjøpsreisedatabase, samt gjennomført en egen studie innenfor møbelkategorien.