Felleskjøpet setter ned poten
Felleskjøpet og Fæbrik utviklet et mønster for hundedekken, slik at folk kunne sy skikkelig bra hundedekken selv.
Hva er det med DM?: Digitale kundeaviser – yay or nay?
Hvordan har overgangen til digitale flater egentlig gått og hva er det som gjør digitale kundeaviser til en effektiv flate som kan trigge direkte salg? Det svarer Sindre Johansen fra PHD og Jon-Erling Austvik-Helgesen fra Wavemaker på.
Hva er det med DM?: Konkretisering av målgruppen – nøkkelen til suksess?
Sett deg ned med Kristoffer Solberg fra OMD og Ingrid Helene Skjerve fra Dentsu X for å diskutere et av de viktigste temaene innenfor markedsføring: hvordan nå målgruppen?
Hva er det med DM?: Kan det faktisk bygge merkevare?
Bli med inn i studio når Mads Rikter-Svendsen og Pelle Stensson slår av en prat om DM som merkevarebygger.
Den ukjente miljøsynderen
Hvordan gjøre nordmenn oppmerksom på miljøutfordringen knyttet til bruk levende lys.
DM-Mesterskapet sesong 2
Nok en gang har vi invitert ivrige DM-entusiaster til å bli med på spennende konkurranser for å konkurrere om den gylne postkasse.
Hva er symbolet på mangfold?
Hvordan lage en statuett - som symboliserer mangfold?
En DM for DM om DM, med hyllest til gode DMs gjennom tidene
I 10 år har Brings DM-pris løftet fram det beste av norske DM-jobber. Det må jo selvfølgelig markeres.
Denne DM’en er det bare å brenne!
En brennaktuell DM fra Maxbo
Tredjepartscookies: Hva vi har brukt dem til, og hva vi kan gjøre nå?
Digital målretting har allerede endret seg mye de siste årene, men hva skjer når den siste store aktøren også faser ut tredjepartscookies?
The Pop-Up Bag
Avinor, en unik shoppingdestinasjon – allerede før takeoff
Velkommen til Nordnesbakken 4
Hvordan revitalisere en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et “hjem nummer to” for hele Bergens befolkning?
Brillefine og kreative DM-ideer fra studentene
Se hvordan studenter fra Fagskolen Kristiania løste oppgaven om å lage en DM på vegne av Blindeforbundet.
Settepotet stakk av med seieren for Brings DM-pris
Brings DM-pris går i år til et team som tok poteten til nye høyder. Les mer om vinnerkampanjen
Førstehjelp for eksilbergensere
En pakke med innhold som hjelper deg å finne tilbake til din indre bergenser.
Navnelapper
Er det mulig å få nordmenn til å plassere logoen vår i klærne deres? Ja, for FINN er det visst det.
Nytt år, ny Gullblyanten, ny Brings DM-pris
I år, som i fjor, har Bring samlet alle jobbene fra Kreativt Forum på ett sted – i en grønn blekke med hele 313 arbeider fra 2023.
Webinar - Tøffe tider krever smarte valg
Leverer tradisjonelle kanaler og DM fortsatt?
Dent hyller hverdagsheltene
Dent pastiller er en følgesvenn og en lovlig belønning i hverdagen. For å fortjene en slik belønning trenger ikke gjøremålet være så stort.
En tilfeldig pølse i brevpapir, takk!
Folk lot seg fenge og tok både budskap og de litt kjipe skivene med servelatpølse på strak arm, selv om noen ble litt skuffet også.
DM-Mesterskapet - Norges første DM-reality
Bring lanserer Norges første DM-reality
Julebrus "Kaffekopp"
10 dedikerte fans fikk hver sin helt unike julebrus-kopp i posten.
Loyal Tees
Nesten 10 år etter at Kaizers Orchestra la opp som band ønsket de å gjøre et comeback.
DM-er Ring 2 liker
Et lite knippe DM-er Ring 2 liker
R.I.P. Henry serielansering
Hvordan gravøl kunne bidra med økt interesse for ny serie på Viaplay.
Sjarmen utenfor skjermen med Maren og Marte
I denne episoden av «Sjarmen utenfor skjermen» illustreres det hvordan den fysiske kommunikasjonen fortsatt spiller en viktig rolle i markedsføringsstrategien til bedrifter.
Sjarmen utenfor skjermen med Kjersti og André
Hvordan fungerer postkassen til sampling og produkttesting? Og hvorfor tror du DM fortsatt gir effekt for mange annonsører?
Hybrid vri på DM fra studentene på Fagskolen Kristiania
For tredje år på rad har Bring utfordret spirende reklamestudenter ved Fagskolen Kristiania med et spennende DM-case.
Babynavn-kampanje vant Brings DM-Pris
Babynavn-kampanje vant Brings DM-Pris
Sjarmen utenfor skjermen med Nina og Pål
Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?
Sjarmen utenfor skjermen med Ingrid Helene og Mads
Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?
Den gode DM-praten med Sigurd og Kristoffer
De to kreatørene fra atyp bærer fram gode DM-arbeider
Bring samlet nærmere 400 kreative arbeider fra 2022 – på ett sted
I løpet av et år produseres det mye kreativt arbeid i Norge. I samarbeid med Kreativt Forum samlet Bring alle arbeidene i en blekke.
Sindre Veseth Foss og Ulrik Solum Waagsether fra Atyp: DM-er vi liker
Atyp-teamet Sindre Veseth Foss og Ulrik Solum Waagsether har tatt en tur i det lille reklame-biblioteket i Karlstadgata 11 og funnet frem til et knippe gamle, gode DM-er som hadde stått seg like godt i dag.
Ny vri på veldedige gaver
I beste Black Friday-ånd er tilbudsavisen full av ting du ikke trenger, men i motsetning til andre var UNICEF sin helt ærlig på det, sier Anorak-teamet om DM’en for Verdensgaver.
Kunsten å formidle fakta
Bring har i samarbeid med tre norske kunstnere produsert noe helt spesielt, i ramme og glass - og utskåret tre.
DM på radio
Ganske enkelt en DM på radio
Den gode DM-praten med Øystein og Erik
Sesong 3 av "Den gode DM-praten" er godt i gang og nå er det Øystein Vik og Erik Lysø fra GK som skal presentere noen av verdens beste DM-jobber - midt i en pitch.
Kan vi unngå å lage irriterende reklame?
Reklame- og markedsføringsbransjen har en utfordring ved at forbrukerne synes det vi produserer er irriterende. Og det i økende grad. Mest irritert er de yngste i befolkningen. Men hvorfor har det blitt sånn og hva kan vi gjøre med det?
Suveren uttelling for norsk DM i Cannes
Apriil og ANTI kom hjem med en seriøs dose heder og ære i bagasjen.
En mer spiselig Bed.Pres.
Hvordan skulle de store ingeniørselskapene slå kloa i de beste talentene fra landets høyskoler og universiteter?
En Java for en Java
Les om hvordan Hyper løste oppgaven med å få oppmerksomheten til noen som aktivt forsøker å unngå kontakt?
Den gode DM-praten med Torny & Ingrid
Bring er endelig tilbake med en ny runde samtaler om reklame fanget på film, også kalt «Den gode DM-praten».
Smart bruk av data - i dag og i morgen
Som markedsførere blir vi utfordret til å bruke data om kundene våre slik at vi kan være målrettet og relevant.
Imponerende DM-er fra studentene på Fagskolen Kristiania
Studentene gjorde det vanskelig å kåre vinnere av årets DM-brief fra Tante Randi, og det lover godt for fremtiden til førsteårsstudentene.
Studentene fikk DM-brief - Kan gjøre noe nytt med noe tradisjonelt
Etter fjorårets suksess var Bring tilbake på Fagskolen Kristiania, denne gangen sammen med Tante Randi.
Vise om veihull vant Brings DM-gull
Med den kreative kampanjen «Veiene skriker» stakk ANTI og NAF av med Brings DM-pris under kåringen av Gullblyanten 2021.
Back to branding
Hvordan bygger vi egentlig en merkevare i den digitale økonomien?
Bas + lokalbanken = sant
Når Bas vant anbudsrunden til Eika Gruppen ønsket de å skape oppmerksomhet og «berede grunnen» for en direkte dialog med den enkelte lokalbank.
We Bus You
Les om hvordan Agder kollektivtrafikk motiverte beboerne i Kristiansand ytterligere til å reise kollektivt i forbindelse med et omfattende og langvarig utbedringsarbeid i en tunnel.