Slik laster du opp logo til ditt kundenummer i Mybring
I Mybring kan du laste opp din bedrifts logo. På den måten vil logoen eksponeres til dine kunder når de sporer sine pakker - en enkel måte å brande din bedrift på via Posten og Brings brukerflater.
Slik legger du til flere kundenummer i Mybring
Har du behov for andre tjenester kan du selv legge til nye kundenummer i Mybring. Hvis du har en kontaktperson i Bring anbefaler vi å kontakte denne før du setter opp flere kundenummer.
Slik registrerer du din bedrift i Mybring
Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy for bedrifter, og alle Brings avtalekunder kan opprette en eller flere Mybring-brukere. Er du ikke avtalekunde kan du fortsatt opprette en bruker og betale for dine bestillinger med kort.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Alle som benytter Mybring anbefales å ha en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til ulike kundenumre. Som administrator for et eller flere kundenummer kan du enkelt lage brukere, gi tilgang til brukere eller endre deres tilganger - enten direkte eller på forespørsel fra bruker.