Slik laster du opp logo til ditt kundenummer i Mybring
I Mybring kan du laste opp din bedrifts logo. På den måten vil logoen eksponeres til dine kunder når de sporer sine pakker - en enkel måte å brande din bedrift på via Posten og Brings brukerflater.
Les også
Slik legger du til flere kundenummer i Mybring
Har du behov for andre tjenester kan du selv legge til nye kundenummer i Mybring. Hvis du har en kontaktperson i Bring anbefaler vi å kontakte denne før du setter opp flere kundenummer.
Slik registrerer du din bedrift i Mybring
Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy for bedrifter, og alle Brings avtalekunder kan opprette en eller flere Mybring-brukere. Er du ikke avtalekunde kan du fortsatt opprette en bruker og betale for dine bestillinger med kort.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller på forespørsel fra brukeren.